" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





gemuk}
Saturday, February 25, 2012 | 9:45 AM | 0Comment


GEMUK??
Yes..aq pernah tercalon dalam kategori wanita 3G nie..GEMUK,GEBU,GEMPAL...
Mungkin disebabkan ketinggian aq yang tak seberapa tinggi nie..
Bayangkan aq dah berumur 18 tahun tapi tinggi aq just 163 cm.
berat??? rahsia tp agak montel larh jugak

Kalau nak cakap pasal confident....memang kurang;(
Dulu masa buat pembentangan...
Ada budak nie tanya....
Cikgu kenpa tulisan dia besar sangat??
Lepas tu ada yang jawab...
"TENGOK BADAN LAH!!
Aq memang rasa nak nangis jer derr
Sapa yang boleh tahan kalau kene kutuk
Masa kat sekolah dulu ada buat B.M.I
Alah untuk tahu kita punya berat badan dengan ketinggian seimbang ker tak..
Tau tak aq dapat ANDA BERISIKO UNTUK MENDAPAT PENYAKIT
Rasa teruk jerr masa tu..yelah orang lain normal!! aq gemok wawawaw

                                                      aq yang nak amek watikah tu...
Masa nie berat dah turun sikit...selepas segala usaha yang aq lakukan..
Memang dulu aq tak kawal apa yang aq makan..main makan jerrr
sebab pergi dapur...ada je benda nak makan

skrang pun dah bersenam...
makan malam??? makan larh jugak..tp x banyak
sebab kalau malam memang aq malas nak buat apa-apa aktiviti
tapi jangan sampai x makan lak
just makan ikut piramid makanan tu..
 makan masa lapar dan berhenti sebelum kenyang
Lupa lak nak tulis..hehhe
Tahu tak kalau makan buah jerr pun boleh GEMUK
Tahu tak nie?? mesti korang taw kan
Yelah dalam buah pun ada gula kan..

#masa amat mencemburui...hhahahaah
dah pukul 1:46 pagi nie....
masa untuk aq tidur,,
TIPS KURUS
seorang wanita yang sangat gemuk pergi berjumpa doktor ...
wanita:Doktor,ada ubat yang boleh buat saya kurus tak??
Doktor: Ada,tapi kamu tak perlu makan ubat pun cukup geleng-geleng kepala sahaja
wanita:Bila saya perlu geleng kepala?pagi,petang siang atau malam?
Doktor:Kamu geleng masa orang bagi kamu makan okey!!